10 мая 2015

МК от Anairda Kashef. Декор обложки для блокнота

Добрый день дорогие наши читатели!
Сегодня с вами наш мартовский приглашенный дизайнер Anairda Kashef и ее мастер-класс по простенькому, но очень нежному и красивому декору обложки для блокнота.
Я не буду вас вчити затягувати синтепоном та тканиною  картон. Це ви вже  вмієте. Я покажу як я підбираю декор та створюю блокнотики. Отож я вибираю чіпик який личитиме до моєї їдеї та тканини на блокнотику.

 Завжди коли роблю блокнотик складаю його візуалізацію. Все прикладаю та фотографую, як воно все має хоч приблизно виглядати у готовому вигляді.
Тоную рамочку та штампую її штампами ТМ "Леся Згарда"
Тоную чіпборд крейдовими чорнилами.
Все що можна пришити на машинці - пришиваю.
Що не піддалося пришиванню -приклеюється
Додала брадсик та зав*язала бантик з вощеного шнура. Любуємося готовим результатом.

Сподіваюся мій МК був цікавим для вас та ви зможете почернути з нього дещицю натхнення. 

Гарного настрою та позитивних емоцій.

1 комментарий: